Volgers

woensdag 19 juni 2019

Het is genoeg geweest….


De tijd die we samen hadden
Tijd van grappen en grollen
Jouw gekke woorden
Je hebt wat met me zitten dollen

Tijden dat je zo boos was
Nee, je zei niet wat er was
Je was kwaad & agressief
Maar omdat ik van je hield
Nam ik dat voor lief

Je veranderde gewoon
’t is haast niet onder woorden te brengen
Maar dat ik je ooit heb gekend
Zal de herinnering aan jou
Altijd een lach op mijn gezicht verlengen

Het is genoeg geweest
Niet teveel of te weinig
Het is goed, precies genoeg
Om je te herinneren
Als een dapper mens

Een persoonlijke noot van de schrijver “Laat ieder zijn of haar eigen keuzes maken, steun iemand of hou gewoon je mening in je broekzak”!

Schrijver: @ Alie Vos-Doller

 ☆ #Meer #Gedichten ✰ ☆
 https://www.albican.nl/Gedichten-blogs/ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten