Volgers

zaterdag 10 november 2018

Verliezen


Verliezen

Iemand verliezen, een tijd van rouw
het komt wel goed zeggen mensen al gauw
Eenmaal iemand zelf verloren, is het je ouder 
of is het je kind, is het een dier of je beste vrind

Dan kom je even tot elkander
je voelt een band, er komt een waterlander
Samen ga je een tijdje zonder het te weten
even dicht bij elkaar zijn
Je deelt je emotie en het voelt zo fijn
Dicht bij de horizon, is waar mijn maatje nu is
Ik voel iets om me heen, mijn maatje zal het zijn
en weet dat ik de vriendschap mis
Ik zou je willen vragen, hee hoe is het daarboven
is het daar vreedzaam....
iets wat wij niet kunnen geloven....

Ik wil je laten weten, met mij gaat het heel goed
weet dat ik steeds nog aan je denken moet
Geen dag gaat voorbij en ik denk dat je er nog bent
Lieve vrind, ik ben blij dat ik jou heb gekend

@ Alie Vos-Doller


Albican

Geen opmerkingen:

Een reactie posten